La primera semana

Nu ik dit schrijf, zit mijn derde dag in Buenos Aires er alweer bijna op. In deze drie dagen heb ik heel erg veel gedaan. Teveel om alles op te noemen, dus dat ga ik zeker niet doen. Toch zal ik een paar dingen noemen, zodat jullie een beeld krijgen van de invulling van mijn dagen hier.

's Morgens om 8 uur starten (vanaf volgende week om 9 uur) de lessen bij de talenschool, dus ik ben tot nu toe elke dag vroeg opgestaan. Deze lessen zijn intensief, maar heel nuttig. Dat is ook wel nodig, want naast de lessen spreek ik nog (te) weinig Spaans hier. Dit komt omdat ik op de eerste dag al een Zwitser en een Nederlandse heb ontmoet met wie ik de afgelopen dagen de stad heb ontdekt. Tenminste, delen van de stad. Want Buenos Aires is zo ontzettend groot, dat het nog wel wat tijd kost om alle hoogtepunten te zien.

Wel heb ik bijvoorbeeld al La Boca, een van de arme wijken in BA, La Bombanera (het stadion van Boca Juniors), de breedste straat ter wereld, de grote pleinen met demonstraties, het graf van Evita 'Don't cry for me Argentina' Perron de plaatselijke PC Hooftstraat (stelt hier ook niet veel voor) gezien.

De rest van de week zal ik proberen nog meer van de stad te zien. Onder meer door de Pub Crawl van morgen, en hopelijk de kampioenswedstrijd van de Boca Juniors. Verderop deze maand ben ik van plan wat tours te gaan maken door de rest van Argentinië. Daar is namelijk nog een hoop te zien. Wat dat zal zijn, kun je lezen in één van mijn volgende blogs.

Gracias por leer y hasta luego!

PS, de temperatuur ligt hier tussen de 25 en 30 graden. Met zon.

Reacties

Reacties

Gert

Enrico, leuk dat je ons geïnformeerd houdt. Zo te lezen heb je je draai al helemaal gevonden. Geniet van het weekend met vast wel een birra (of twee) ;-).
Saludos y divertirse,
Gert

dikkie

nou zo te lezen gaat het allemaal voorspoedig daar.Maar probeer je ons jaloers te maken met die lekkere temperatuur daar groetjes

Oma/Opa

Zo te lezen heb je het wel naar je zin.Niet te bruin worden, wel veel genieten. We blijven je volgen!!!
Liefs.

Marika

Wat klinkt dat allemaal leuk. Maar de temperatuur daar mag je achterwege laten. Hier is het weer namelijk regenachtig. Maar ik gun het je zeker, geniet ervan!

Opa en Marjolein

Wat leuk,wij zijn net terug uit Egypte .geniet van je mooie trip en van het mooie weer.we blijven je volgen.

Bert en Els

Hoi Enrique, wij zitten hier druk te zijn met Maarten's huis, onze surprises en gedichten en ook inmiddels de eerste kerstversieringen en jij doet aan die kant zo heel veel andere ervaringen op!!!! Enjoy boy!!!!!!!!!!
Liefs van ons.

Gert,Inge,Manon,Lars

Hoi Enrico,

Wauw wat een enorm stadion! Zal zeer indrukwekkend geweest zijn.
Geniet verder van je reis. Groetjes ons

Oop en Marjolein

het zijn prachtige foto;s. een prachtig stadion.Geniet er van en tot het volgende bricht groetjes en veel plezier.

Mirjam Slegt

Stoer!! Geniet ervan en vooral laat ons meegenieten!! stuur een beetje zon hier naar toe....

Kristiaan

Nou Enrico, dat ziet er goed uit.. veel plezier en succes. en je weet we hadden weer drie punten in de zaal...
Groet Kris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active