Estoy en Buenos Aires, Argentina

Daar ben ik dan! Aan de andere kant van de wereld. Hoewel... Letterlijk valt daar al het één en ander op af te dingen, maar wat de eerste indruk betreft, voelt het al helemaal niet als de andere kant van de aardkloot.

Na een vlucht van krap 14 uur, direct van Schiphol naar Buenos Aires, ben ik voor mijn gevoel namelijk zojuist in Spanje geland. Oké, ze rijden iets lomper en de huizen zijn iets ouder, maar verder voelt het heel erg vertrouwd hier. Het appartement waar ik naartoe ben gebracht ziet er op het eerste gezicht ook heel prima uit. Ik heb een mooie eigen kamer in een huis met 3 andere reizigers.

En dat was het eigenlijk al wel weer wat dit verslag betreft. Meer heb ik ook nog niet gezien... Uiteraard zal ik vanaf morgen de dingen gaan zien die wél anders zijn dan Spanje of Italië en die de lange vlucht de moeite waard zullen maken. Maar dat komt morgen. Nu ga ik even uitzoeken hoe ik bij de talenschool kan komen morgen (start: 7.30) en dan lekker naar bed.

Buenas noches!

Reacties

Reacties

Ronald

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen succes groetjes

Fam.Bruinekreeft

Hoi Enrico,

Super dat je goed bent aangekomen! Nog veel succes daar en we kijken uit naar je volgende bericht!
Groetjes,Gert,Inge,Manon,Lars

Ralph van CUMELA

Ik zou zeggen geniet van elke dag en laat ons zo gauw mogelijk wat foto's zien. Groeten uit Nijkerk

fam groenevelt

goede morgen
van uit een triest barneveld
bij jou zal de zon wel schijnen of valt dat tegen
nou veel plezier op de talenschool vandaag groetjes de groenevelts

Rick Boers

Leuk om je hier te kunnen volgen. Veel plezier, maar dat zal vast lukken!

Dick en Yolanda

Hi Enrico, goed te horen dat het goed voelt. Geniet van elke dag.

Juanita

Ha Enrico! Super leuk dat je alle belevingen hier gaat bijhouden! Zo krijgen wij ook een beetje het gevoel van 'overwinteren'!
Geniet ervan en ben benieuwd naar je volgende verslag!

Marika

He Enrico,
Goed te horen dat de reis goed gegaan is. Ben benieuwd hoe het je vandaag afgegaan is op de talenschool.
Leuk om te horen hoe het daar allemaal is. Succes!

Bert

Goed om te horen dat je er veilig zit! Veel succes en waarschijnlijk ook kampioenschap BOCA vieren! Leuk! Doe Dario de groeten van me!

Henk W.

Ha Enrico,
mooi om alvast een foto-impressie te zien. Die stad heeft toch wel een heel andere uitstraling dan de steden in Spanje of niet;-)! Ik blijf je volgen.
Groetjes,
Henk

Els

Enrique, leuk je eerste reacties hier te mogen lezen!!
Zoals we al benadrukt hebben, geniet van alle dingen die je beleeft! liefs uit Barneveld!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active